=UBR= UNIAO BRASIL

O Clãn =UBR= se tornou um grupo de amigos localizados no Japao a fim de se divertir jogando Battlefield...Estamos sempre unidos pois aqui a uniao faz a diferença.Usamos o Skype.Se esta a procura de diversão e de novos amigos seja bem vindo ao nosso forum

InícioPortalCalendárioFAQBuscarMembrosRegistrar-seConectar-se
=UBR= SERVER BRASIL
PBBans
Donations
Palavras chave
Novembro 2018
SegTerQuaQuiSexSabDom
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
CalendárioCalendário
Buscar

Resultados por:

Rechercher Busca avançada

Compartilhe | 

toxic2783 banned

Ir em baixo 
AutorMensagem
samuel harrison

MensagemAssunto: toxic2783 banned   Seg Fev 08, 2010 12:57 pm

Hey last night i got banned from the server, karkand only, i was like 51 and 6 and one of the guys banned me for cheating, i was wondering if my ban could be lifted, i dont cheat, and i had always played on this server, ive been playing on this server for like 1 to 2 years, but anyways, i dont cheat at all and i was hoping that maybe my ban could be lifted so i can come back in and play, thanks alot have a nice day!
samuel harrison

MensagemAssunto: Re: toxic2783 banned   Seg Fev 08, 2010 9:25 pm

please unban me i am clean, my ingame name is toxic2783 im with zulu, and that clan doesnt allow hacks, and im clean on pbbans, please unban me i love this server.
=UBR=ralapeito_tiozinho
admin
admin

MensagemAssunto: ban was removed   Ter Mar 09, 2010 5:36 am

its ban was removed!
Please respect members and players ok

samuel harrison escreveu:
Hey last night i got banned from the server, karkand only, i was like 51 and 6 and one of the guys banned me for cheating, i was wondering if my ban could be lifted, i dont cheat, and i had always played on this server, ive been playing on this server for like 1 to 2 years, but anyways, i dont cheat at all and i was hoping that maybe my ban could be lifted so i can come back in and play, thanks alot have a nice day!
http://ubr-uniao-brasil.forumeiros.com
Conteúdo patrocinado

MensagemAssunto: Re: toxic2783 banned   

toxic2783 banned
Página 1 de 1

Permissão deste fórum:Você não pode responder aos tópicos neste fórum
=UBR= UNIAO BRASIL :: SERVER =UBR=/SERVIDOR =UBR= :: PEDIDOS DE BAN/REQUESTS BAN :: PEDIDO DE BAN/REQUESTS BAN-
Ir para: